x
 26 Esfand 1387
Nazi
26 Esfand 1387
Avizhe
سه‌شنبه، اردیبهشت ۰۱، ۱۳۸۸
رنگ ؟ رنگ روشن ! :))

به ندرت پیش اومده روزی از اولش با اتفاقات بد شروع بشه . مدام سعی کنم که از اتفاق بد قبلی یادم بره ولی باز اتفاق جدید به یادم بیاره که نـــه هنوز از امروز مووونده ! :(
توی این موارد نشونه های خاصی واسه خودم دارم که اونا حالِ روز منو معلوم می کنن. یعنی اگه با پیش زمینه ی فکریم نخونن ، یه جورایی از انرژیم کاسته می شه !!!
اولین آبنبات امروز رو باز می کنم و با دیدن رنگ سبزش آه از نهادم بلند می شه . دومی رو باز می کنم بازم سبـــز !! می گم خدایا یعنی تا این حد ؟! :(
اینقدر باز می کنم تا بالاخره تمام مزه های مورد علاقه مو پیدا می کنم :D
حالا مطمئنم که می تونم مزه ی امروز رو هم تغییر بدم :)
.
این عکس فوق العاده است . می شه به اندازه ی یه سفر طولانی توی اتوبوس مورد علاقه ت ازش لذت ببری . تقریبا همه جور آدمی توش پیدا می شه .
.
بعد از دیشب با اون همه خنده و مسخره بازی ، بعد اون خواب آروم و نرم ، بعد این روز سخت و پر کار ، بعد اون همه حرفای خوب که بعد شنیدنشون تازه فهمیدم چقدر کمِشون داشتم ، بعد کلّی بی تابی برای بودنت ، بعد کلی صبر برای دست آوردن چیزی که می خوایم،

با تمام وجودم ، اینـــــجااا ، برای تمام وجودت انتظار می کشم .
بیا که دستام بازن ...
:*

نوشته شده توسط نازی ساعت ۹:۰۵ بعدازظهر

 




من نیازم تو رو هر روز دیدنه...