x
 26 Esfand 1387
Nazi
26 Esfand 1387
Avizhe
پنجشنبه، آذر ۲۸، ۱۳۸۷
پاییز برای ما

.

اینم از این :)

به شخصه ممنونم از " زمان " که اینجوری هوامونو داشت . ممنونم که اینقدر سریع گذشتی زمانِ عزیز :)

ممنونم که اون 3 روزهای آخر هفته رو سریع گذروندی .

ممنونم که کمکمون کردی 6 ساعت های سخت ، روی صندلی های سفت و کوچیک رو تحمل کنیم .

ممنونم که توی صبح های تاریک و نیمه سرد پاییزی بهترین خاطره ها رو برامون خلق کردی .

ممنونم که توی فشار هزار کار و درگیری فکری بازم خوب نگهمون داشتی و بهمون یاد دادی که فقط تلاش کنیم و شکایت رو بذاریم برای اون وقتی که کاری از دستمون برنیومد ...


یادمون دادی که وقتی ما تلاش کنیم ، تو به بهترین شکل ممکن به دلمون راه میای و همه چی مسیر درست خودش رو طی می کنه و ما لحظه به لحظه به هدفمون نزدیک و نزدیک تر می شیم ...


ممنونم که جزئی ترین بودنت هات کنارمون شد بهترین ها ...


یه دوره ی " " گذشت . هیچ کلمه ای به ذهنم نمیاد برای توصیفش . یه مخلوط از همه چی بود . 3 ماه زیاد نیست ولی همچین کم هم نبود . کنار اون همه فکر و تلاش هر روزه ... فردا آخرین روزشه و من مطمئنم جوابی که شایسته ی تلاش هامون باشه رو می گیریم .


هیچ حقی ناحق نمی شه ....


------------------


چند روز آخر فوق العاده بود . همه چی هم سر جاش بود . اینم یه نشونه ی دیگه ست ...

فقط دیشب یه بار حس کردم گُر گرفتم . برای چند دقیقه داغ بودم و آروم آروم خنک شدم :)

( اینو نوشتم تا همیشه یادم بمونه وقت عصبانیت هم می تونم خودمو کنترل کنم )

...... یه ربعه سر نوشتن این جمله موندم ....... از سکوتم بخون ... هیچ جوری نمی تونم این 5 روز رو توصیف کنم . ممنونم که بودی . بودی . بودی . بودی و کنار همه ی بودن های محکمت ، محکم تر از همیشه ایستاده بودم ...


:*


----------------


این پست برای فاصله گرفتن از هوای بد پست قبل بود .

به موقعش خوب میایم :)

این تست تمرکز رو فعلا داشته باشیم !

برادر بنده رکورد دارش هستن با 24.157 !!! خود بنده هم 0.235 ثانیه ازشون عقب هستم .

خیلی بیکار نیستیمااا ! بحث یه چیزه دیگه ست ! ;)



نوشته شده توسط نازی ساعت ۱۰:۴۰ بعدازظهر

 




من نیازم تو رو هر روز دیدنه...