x
 26 Esfand 1387
Nazi
26 Esfand 1387
Avizhe
پنجشنبه، خرداد ۲۵، ۱۳۸۵
!سهم انسانها ازیکدیگر
اگر می خواهی نگهم داری دوست من ، از دستم می دهی ،ا گر می خواهی همراهیم کنی تا انسان آزادی باشم میان ما همبستگی از آن گونه می روید که هر دو تن را )1*غرق در شادی می کند !
این بهتر نیست ؟
2* یکدیگر را دوست می داریم ، یکدیگر را کامل می کنیم ، اما مالک هم نیستیم
رها کردن همیشه نا امیدی و قطع رابطه به همراه ندارد ، گاهی برای داشتن کسی یا چیزی که داری باید رها یش کنی تا او هم انتخاب کند ، و این درک است که لحظه ها را شیرین تر می کند .. برای من که اینگونه است !
و در همه حال هم ممکن است وقتی او بخواهد تو نخواهی یا توبخواهی او نخواهد و یا هر آن زمان که هر 2 می خواهید خدا نخواهد :D
هر رابطه یک انقلاب است و هر انقلابی نیازمند دل شیر برای رفتن و بردن و در این میان شاید هم باختن! باید دید انقلاب درونی هر کس چه میزان ارزش دارد ؟
3* اصرار در نگه داشتن آنچه نگه داشتنی نیست ، به فرو ریختنش می انجامدهمانند دانه های شن از میان انگشتان !
بهتر آن است که دلبستگی و وابستگی را از یکدیگر تفکیک کنیم و ایمان بیاوریم به وسعت روحی که دارای آنیم..بگسترانیمش برای خود برای بقیه و بهتر آن که سایه سنگینی نباشیم بر دیگری ..آفتاب حق همه ماست...
... من
...تو
همه...
و بودن با هم همیشه سهم ما نیست ، سهم من از تو شاید لبخندی از تو باشد و سهم تو از من نیز ...
وسیع باشیم !
آن قدر وسیع که هرچه بخواهیم را به دست آوریم و در قبالش هر آنچه دیگری خواست هدیه کنیم....
و آن قدر شهامت داشته باشیم که درک کردن را بفهمیم ...
*و آن قدر وسیع باشیم که اهلی شویم و اهلی کنیم
می خواهم این گونه باشم ! :)
کاست " سکوت سرشار از ناگفته هاست" از احمد شاملو 1-
کتاب فرشته ای در کنار توست اثر مارگوت بیکل 3 و2-" -

نوشته شده توسط rambod ساعت ۱۱:۱۹ قبل‌ازظهر

 




من نیازم تو رو هر روز دیدنه...