x
 26 Esfand 1387
Nazi
26 Esfand 1387
Avizhe
جمعه، اردیبهشت ۰۱، ۱۳۸۵
نگو نرو :)

میرم ... تو هم مثل من می تونی دووم بیاری ... م ی ر م ...
مدتی بود حس می کردم که دلت یه جا اسیره ... پشت پا زدم به بختم . کی اینجا رو میاد بخونه :)
انقده اتفاقات جالبی این چند وقت افتاده که اگه بخوام همه رو تعریف کنم دیگه هیچ وقتی برای درس خوندن ندارم ! به عبارتی گفتم واسه چی می خوام برم . یه چند وقتی باید برم . با خودم فکر می کردم برم اینجا سوت و کور میشه . چیکار کنم چیکار نکنم تا اینکه به این نتیجه رسیدم آویژه رو با چند تا از دوستانم تقسیم کنم . تا هم اینجا زنده بمونه و هم من یه خورده به کارام برسم.
آویژه الان توسط 3 تا نویسنده اداره میشه.
نیلگون ..... که سبک خاص خودش رو داره .
جودی ..... که برای خودش اصلا عالمی داره :)
و خودم یا همون پروردین ...
آویژه رو تو این مدت به این دو تا دوست میسپارم . بهم قول دادن که هر هفته اینجا به روز بشه . بچه های بد قولی که نبودن تا الان :دی
...........
آخرین عکس هنری که تو سال 85 گرفتم .

آخرین آهنگ سال 85 که دموی اون رو اینجا براتون میزارم که اگه دوست داشتین گوش کنین . اسمش آهنگ " نگام نکن " . شعرش رو هم در حین ساخت کار خودم نوشتم . اگه خدا بخواد زمستان 86 یه آلبوم حاضر و آماده می کنم . اونم فقط برای خودی ها :)
دانلود آهنگ " نگام نکن "
...........
بدون من خوش بگذره این چند وقت . برام دعا کنین بیکار شدین .
دوست داشتین حتما میل بزنید :
Rambod@gmail.com
...........
اینم شعر آخر :
خداحافظ
از اینجا که پر از غمه خسته شدم می خوام برم
قلبمو که دادم به تو دیگه باید پس بگیرم
موندن هرگز...
خداحافظ
.
.
.

نوشته شده توسط rambod ساعت ۱:۲۵ بعدازظهر

 




من نیازم تو رو هر روز دیدنه...