x
 26 Esfand 1387
Nazi
26 Esfand 1387
Avizhe
پنجشنبه، اسفند ۱۸، ۱۳۸۴
زیر و رو کردیم آقا !

به همین راحتی متحول شدم . به همین راحتی ، به همین خوش مزگی ، پودر کیک رشد :)
من قراره از امروز با نمک بشم . یعنی به قول اساتید چرت و پرت مخلوط با طنز بنویسم . می دونم که با این کارم همون یه ذره آبرویی هم که اینجا داشتم به فاک فنا خواهد رفت ولی افسوس که تقدیر چوبی به قطر ... متر را تا میلی متر های آخر به ما فرو کرده !
حالا به زودی خودتون قطر اون چوب رو حدس خواهید زد :) البته خدا نکنه ، چون می فهمید که بنده به شدت به بیماری کشنده ی پارگی مبتلا شده ام .
از خواهرانی هم که به هر دلیلی خجالت می کشن اینجا کامنت بذارن این نکته رو باید بگم که : عزیز من ! این همه سال شما خون ریزی کردین حالا یه مدتی هم ما حال کردیم خون ریزی کنیم :)
خواهشا هم با هم دعوا نکنین ! دختر و پسر برای من به یه اندازه عزیز و دوست داشتنی هستن . آقااااااا دیگه قرار نیست همش فکر منفی بکنید که !
از گذاشتن هرگونه فحش مامان بابا هم شدیدا خودداری کنید چون من حوصله ی فیلتر شدن ندارم . مثلا سعی کنید به جای واژه ی خیلی بد و زشت کو... از کلمه ی زیبا و با ادبی باسنی استفاده کنید ! این جوری به خدای آسمان ها و زیر زمین قسم که به هیچ کس بر نمی خوره .
بابا من همون آویژه ام ، همونی که داستان می گفت ، قصه می گفت ، شعر می گفت . حالا تصمیم گرفته برای یه مدت بساط ...شعر رو ردیف کنه !
پایه نبود ؟

نوشته شده توسط rambod ساعت ۱۱:۴۶ بعدازظهر

 




من نیازم تو رو هر روز دیدنه...