x
 26 Esfand 1387
Nazi
26 Esfand 1387
Avizhe
پنجشنبه، اردیبهشت ۲۲، ۱۳۸۴
زندگی خوب ، برازنده ایرانی
بغض نکن ، گریه نکن اگرچه غم کشیده ای
برای من فقط بگو ، خواب بدی که دیده ای
به پای صحبتم بشین ، فقط ترانه گوش کن
جان به جان من بزن ، جام مرا تو نوش کن
تو را به شعر می کشم ، چو واژه پیش می روی
من فرا نمی رسم ، تو تازه خلق می شوی
تو در شب تولدت به شعله فوت می کنی
به چشم من که میرسی فقط سکوت می کنی
اگر کسی در دل توست ، بگو کنار می روم
گناه کن به جای تو بر سر دار می روم
( دکتر مظاهر مصفا ، آلبوم آینده علیرضا عصار ... )
......
احساس می کنم میشه به این فرد اعتماد کرد ...
( پ ن : خیلی جوون تره نسبت به بقیه نامزدها . 44 سال هم بیشتر نداره ! می دونم که سر اتفاقاتی مثل گرفتن وبلاگ نویس ها و کشته شدن 7 نفر تو آزادی نتونسته جوابی بده ولی تو جریان میدان محسنی تهران خیلی تلاش کرد و حتی نذاشت افرادش طرف مردم برن ، با اون تجمع ای که شده بود . به هر حال باید تا حدودی هم بهش حق داد. بعضی اوقات فرد اگه در جایگاه خاصی هم باشه ممکنه کاری از دستش بر نیاد ! )


......
این هم یک ایرانی پاک و دلباخته که برای نامزدی ریاست جمهوری اسم نویسی کرده !

......
دیدید این پسره چی کارا می کنه ؟! به دیوید کاپرفیل گفته زرشک ! این شما و این هم دیوید بلین ، مردی که در آینده سیر می کند .

نوشته شده توسط rambod ساعت ۳:۵۴ بعدازظهر

 




من نیازم تو رو هر روز دیدنه...